Wysyłki i zwroty:

Realizacja Dostaw:



• Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą DPD Polska lub Inpostem (w przypadku wysyłki) lub jeśli firma znajduje się w zasięgu naszym samochodem firmowym. Koszt dostawy - patrz koszty wysyłki -  uzależniony od wagi i formy płatności. Wraz z dostawą towaru klient otrzymuje fakturę VAT lub paragon.

• Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem” - 1 do 3 dni roboczych (w zależności od asortymentu) od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia w zależności od asortymentu.
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 1 do 3 dni roboczych (w zależności od asortymentu) od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

• Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - do dwóch dni roboczych.

• Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

• Zamówienie zawsze zostanie potwierdzone mailowo lub telefonicznie, aby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień i niedomówień.

• W przypadku niemożności dostarczenia towaru w terminie podanym na zamówieniu, inny czas realizacji uzgadniany jest z Klientem.

• Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w szczególnych przypadkach np. przy nagłym wzroście wpływających zamówień lub innych okolicznościach uniemożliwiających szybką realizacje dostaw. Cześć asortymentu jest importowana więc nie zawsze znajduje się ona na stanie do natychmiastowej wysyłki.

• W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane. Pracownik firmy DOBRATARCZA S.C. informuje o zmianach w zamówieniu. Informacje te wysyłane są na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu.

 

 

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:

mail:   info@dobratarcza.pl 

tel:   (+48) 730 501 501